Tööülesannete etteandmine – mugav lahendus logistika ja tööhalduse optimeerimiseks
Ülesanded moodul võimaldab järgmist:
- Tööriist autojuhile, veokorraldajale, raamatupidajale
- Sihtkoht, tähtaeg, ülesanne, tellija kontaktandmed lihtsalt ja selgelt
- Navigeerimisabi sihtkohta sõitmisel
- Logistikule online indikatsioon töö täitmisoleku kohta
- Dokumentide ja piltide sirvimine ning lisamine
- Elektrooniline allkiri kauba vastuvõtmise või teenuse tarbimise eest
- Kaubasaadetise jälgimine tellijale
Keskne tööderegister teenib ühtmoodi hästi nii veokorraldaja, autojuhi ja kui ka raamatupidaja huve.
Veokorraldaja loob ülesanded ja määrab need erinevatele masinatele. Logistikud näevad, millised ülesanded on uued, töös, täidetud, ebaõnnestunud või tühistatud. Kontor saab ülesannetele lisada faili- ja pildimaterjali, muuta ülesannete ajakava ja täitjaid.
Lihtne autojuhile kasutada
Autojuht näeb enda vaates temale omistatud ülesandeid koos konkreetsete sihtkohtade, planeeritud marsruudi ning töö täitmiseks vajalike juhistega. Teenuse osutamise täitmise kinnituseks võtab juht tellijalt elektroonilise allkirja. Samuti on juhil võimalus lisada omapoolseid fotosid või kommentaare, kui kauba kohaletoimetamine või teenuse osutamine mingil põhjusel võimatuks peaks osutuma. Autojuht saab muuta tööülesande olekut teostamisel olevaks, täidetuks või ebaõnnestunuks.
Kui ülesandeid kombineerida elektroonilise sõidulehega saab tulemuseks aruande, mis ühelt poolt näitab planeeritut ja teisalt kajastab asetleidnut.
Kliente on erinevaid ning sellest tingituna on ka rakendusest mitmeid variante, mis erinevalt käsitlevad töö püstitust ja hilisemat aruannet selle täitmise kohta.
Oled mõelnud, et sinu ettevõttes võiksid olla protsessid kiiremad, tõhusamad ja läbipaistvamad? Võta ühendust e-maili teel info@metrotec.ee või helista +372 627 4730 ning arutame, kas ja kuidas Metrotec saab abiks olla.