Tavapärase asukoha- ja kütuseseire kõrval on üha olulisem jälgida erinevate masinate töö efektiivsust, mida analüüsides on võimalik tootmis- või veoprotsesse muuta kvaliteetsemaks ja läbipaistvamaks nii enda ettevõtte, töötajate kui klientide silmis.
Loe täpsemaltMasendavalt palju aega võib kuluda kellegi teise poolt kokkukeeratud jama klaarimiseks.
Loe täpsemaltEX sertifitseeritud lahendus nivoo mõõtmiseks kõrge ohutasemega keskkondades. Diislikütus, bensiin, LPG, kütteõli, lennukikütus.
Loe täpsemaltKõigile asjaosalistele 24/7 teadmine, mis on kunagi tehtud, mis on teoksil ja mis vajab millalgi ärategemist.
Loe täpsemaltTäpse sihtkoha ja konkreetsete juhistega varustatud ülesanne on esmaoluline asi. Alles seejärel saab rääkida täitmisest ning täitmise operatiivsusest. Metroteci ülesannete rakendus seob omavahel autojuhi, logistiku, kliendi ja hea tahtmise korral raamatupidamistarkvara.
Loe täpsemaltAutodele paigaldatavad GPS-jälgimisseadmed võimaldavad tänapäeval tohutult rohkem kui lihtsalt sõidujoone kaardile kuvamine. Millised on viimase aja trendid?
Loe täpsemaltKaubasaadetise või mistahes objekti varustamine märkamatu GPS-seadmega vähendab riski, et see jäljetult kaduma läheb. Kadunud asju pole enam olemas, sest väike vidin suudab nende asukoha omanikule alati teatavaks teha.
Loe täpsemaltParamotor Endurance on formaat, milles rõhuasetus navigeerimisel ja vastupidavusel on sellises korrelatsioonis, mis võimaldab lennata ja lõbutseda ilma liigsete piiranguteta. Lennu träkkimisel on pealtvaatajate jaoks meelelahutusmoment, kuid mitte vähemtähtis ei ole turvalisusküsimus lendaja jaoks.
Loe täpsemaltAlati võib masinate paiknemise selgeks teha kas juhile helistades või ise kohale sõites. Aga see on tülikas. Automaatne positsioneerimine ehk masinate asukoha reaalajas kaardil näitamine on kaasaegne ning mugav, säästab nii aega kui ka raha.
Loe täpsemaltRasketehnikaga masinapargis on suurimateks kuluartikliteks kütus ja masinate kulumine ehk amortisatsioon. Kuidas seda tõhusalt kontrollida? Otseloomulikult läbi kaugjälgimise. GPS kaugkontroll pole pelgalt mootori sees/väljas oleku registreerimiseks vaid hoopis enam. Kedagi segamata hoiab see peenelt põhikuludel silma peal ja annab vajadusel ise märku.
Loe täpsemaltEfektiivsuse suurendamise eeltegevusena on ikka soovitatud täpset mõõtmist ja analüüsi. Mõõtmiseks jagame töö- või teenindusprotsessi üksteisele järgnevateks olekuteks. Jagamine ja olekute nimetamine, samuti ka erinevate olekute hulk on individuaalne. Tähtis on oleku õigeaegne registreerimine ning selle kestvus.
Loe täpsemaltMida vähem auto sõidab, seda suuremat kuluartiklit see endast kujutab. Pealtnäha uskumatu paradoks, kuid selliselt see on – paigalseis tulu ei tooda! Aastas 10000 km sõitev liisingauto tähendab ettvõttele 6700 eurost kulu. Kusjuures läbisõidust sõltumatu püsikulu moodustab sellest 85%.
Loe täpsemaltGPS seadmete ja kaugjälgimisteenuse hinna määravad neli komponenti:
1. Seadmete paigaldus
2. Veebiliidese kasutamise kuutasu koos mobiilsidega
3. Seadmete maksumus väljaostul
4. Seadmete renditasu
Loe täpsemaltSelleks on API, mis on mõeldud erinevate programmide või süsteemide sidumiseks. API leiab kasutamist siis, kui tekib vajadus erinevate programmide poolt kogutud andmeid vahetada või täpsema järeltöötluse eesmärgil ühe süsteemi poolt kogutud andmeid teisele edastada.
Loe täpsemaltGeoala määramisega saad teada, millal masin on vaadeldavale alale sisenenud või sealt lahkunud.
Geoala aruanne näitab, kui kaua masin on objektil viibinud.
Samuti kajastab aruanne, kui mitu korda on masin päeva jooksul märgitud kohta külastanud.
Geoala raporti täpsed andmed koos tehtud töödega saad esitada teenuse tellijale.
Loe täpsemaltKaasaegne GPS navigeerimine on alles mõnikümmend aastat vana, kuid omaenda asukohta osati määrata ammu enne satelliitide tulekut. Kohati on see oskus tänaseks isegi elukutselistel meremeestel ununenud, kuid nutitelefonide ja naviseadmete kõrval on siiski kasulik teada, mida teha siis, kui taevast signaali ei tule või kui taskuseadmel on aku tühjaks saanud.
Loe täpsemaltTsiviilkasutajale muutus GPS signaal navigeerimiskõlbulikuks aastal 2000. Erinevaid teejuhte sihtkohta jõudmiseks kasutati aga juba mitusada aastat varem. Nendeks olid esmalt mehaanilised, hiljem juba elektroonilised vahendid. Kuid ikkagi on tänasel Dakari rallil tsiklimehele teenäitajaks “kiviaegne” seade.
Loe täpsemalt