Logi sisse

GPS kaugjälgimineAitame Sul masinaparki ja sellega seotud kulusid kontrollida

Meie teenuseid kasutab 700+ ettevõtet
Oleme paigaldanud üle 9000 seadme
Erilahendused tellija vajadustest lähtuvalt

Mahukate tellimuste üleandmine vaid ühe allkirjaga tarne lõpetamisel

Ruduse lugu sai alguse mikserite kuhjumisest ehitusobjektidel, kus tarnevajadus oli kümneid koormaid, ning betooni tellija ei suutnud kohaletoimetatud betooni vastu võtta.

Rudus pump

Tehas töötab paikapandud graafiku järel, iga 10-15 minuti järel lähetatakse objektile uus veok. Mikserid ummistavad ehitusplatse, õhus on betooni riknemisrisk ja trahvid. Tekivad nihked planeeringutes. Tõstatus küsimus, kuidas kirjeldatud olukorrale GPS jälgimisega efektiivselt jälile saada. Kindlas piirkonnas masinate kokkulugemine ja teavitamine kriitilisest suurema hulga kogunemisel on lihtne. Keeruliseks muudab lahenduse asjaolu, et piirkonnad peavad tekkima ja kaduma automaatselt kasutaja sekkumiseta. Lahenduseks ühendati kliendi tellimuste süsteem Metroteciga. Koorma loomisel tekitati tarnekoht, koos teemakohase lisainfoga Metroteci ning võeti valve alla. Kui sihtkohta kogunes masinaid lubatust rohkem väljastus alarm. Tarnegraafikusse viidi sisse viivitus, betooni laialivedu korraldati sujuvalt ümber. Kui kõik tellimused on kohaletoimetatud, siis kustub ka tarnekoht ja märkamatult on protsess täielikult automatiseeritud. Alloleval pildil on punasega märgitud, et käivitub alarm ja logistik saab teate kui masinaid on piirkonnas rohkem kui ette nähtud.

rudus alarm objektide liigsel kogunemisel

Betoonitellimuste programm on Ruduses keskne ja ülioline süsteem, mida igapäevaselt kasutavad kõik– tootmine, logistikud, autojuhid, administratsioon. Programm kajastab tellimuste täitmise käiku planeerimisest arveni. Päeva jooksul käib sellest läbi vähemalt 200 koormat, mis tähendab 200 erineva pikkusega kohalesõitu, mahalaadimist, betoonilisandit, veokirja.

“Metrotec liidab omavahel tellimused, autojuhid, raamatupidamise ja kliendid ning teeb seda paberivabalt.”

Kui tehas on koormat väljastamas, liigub veokiri automaatselt Metroteci ja sealt jõuab see hetk hiljem autojuhi tahvelarvutile. Veokijuht näeb täpset sihkohta, tarne tähtaega, juhiseid kohelesõitmiseks ja mahalaadimiseks. Rakendusse sisestab autojuht vajadusel lisainfo ning koorma üleandmisel võtab tellijalt sellele allkirja. Mitmest koormast koosnevate mahukate tellimuste üleandmine toimub niisama lihtsalt, vaid ühe allkirjaga tarne lõpetamisel. Saatedokumendiks formeerub neil puhkudel paljuleheline fail, mis samal hetkel automaatselt tellija elektronpostkasti potsatab.

Kõik, mida saab automatiseerida, on automatiseeritud. Metrotec tuvastab kohelejõudmised, mõõdab ära läbisõidud, mahalaadimisajad ja lisab need andmed veokirjadele. Samade andmete mitmekordne käsitsi sisestamine on asendatud masinsisestusega. Arve koostamiseks vajalik info on märkamatult kokku kogutud, midagi kahe silma vahele pole jäetud ning puudub vajadus täiendavate täpsustuste järele. Protsess on tagantjärele mõõdetav ja ülekontrollitav, säästes nii aega kui raha.

Mis muutus?

Ära kadus paber. Ainuüksi paberkandjatel veokirjade sisseskaneerimine ja failimassiivi hoidmine on tülikas.

rudus metrotec enne ja nyyd

Äritarkvara Standard Books liidestati Metroteciga. Nupuvajutus raamutupidamisprogrammis lisab arvele veokirja või veokirjade kogumi.

Sujuvaks muutus tarnitud kauba ja osutatud teenuse üleandmine/vastuvõtmine. Veokirjad lõpetasid kaotsimineku ja jõudsid viivituseta tellijani.

Kliendisõbralikuks muutus suurte tarnemahtude üleandmine. Patakas paberit allkirja sirgeldusega igal lehel asendus üheainsa kinnitusega.

Automaatselt registreeriti kohalejõudmine ja mahalaadimiseks kulunud aeg. Kadus vajadus seda käsitsi üles tähendada ja hiljem käsitsi süsteemi sisestada. Paranes täpsus ja kvaliteet.

Veokite kuhjumistest objektidele genereeriti logistikutele automaatsed teavitused. Suurenes operatiivsus tarneprotsessi ümberkujundamisel.

Betoonivedajate märkmed lisandite ja muu osas hakkasid süstematiseeritult laekuma. Tekkis mugav võimalus täpsemaks arvestuseks ja arveldamiseks.

Kokkuvõtvalt tekkis oluline tõus kvaliteedis.

Kuidas see on ehitatud?

Veokites on tahvelarvutid, igal autojuhil Metrotec’s personaalne kasutakonto. Tööpäeva alustades registreerib juht ennast veokile ning talle hakkavad laekuma veokirjad.

rudus metrotec app ülesanded

Iga koorma kohta on tellimusteprogrammis täpne sihtkoht, tarneaeg, info tellija, betooni ja mahalaadimise osas.

Koorma valmimisel tehases liigub tarneinfo vedu teostava masina tahvelarvutisse.

Autojuhile antav töökäsk on selge, kõikide vajalike detailidega kohelesõiduks ja mahalaadimiseks. Kaardiprogamm juhatab optimaalselt eksimatult kohale.

Logistikutele on nähtav kogu protsess, missugune masin mida on toimetamas ja mis seisus konkreetnne tarne on.

metrotec rudus ülesanded

Metrotec registreerib saabumisaja, mõõdab ära läbisõidu ja mahalaadimisaja ning lisab need veokirjale.

Täidetud tarnele võtab veokijuht kliendilt allkirja. Metrotec formeerib veokirjadest faili ja edastab selle tellijale.

Loe ka intervjuud, kus räägib Ruduse tootmis- ja tehnikajuht Kaido Kivistik, kuidas nad on Metroteci kasutuselevõtuga saanud ainuüksi 4000 eurot kokkuhoidu pelgalt paberilt.

Võta ühendustUp